دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
آب عمیق پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۴۵:۲۳

سرمایه‌گذاری ٦١٠ میلیون دلاری استات اویل در دریای شمال
ایران دریلینگ: شرکت استات اویل نروژ از سرمایه‌گذاری ٦١٠ میلیون دلاری برای توسعه میدان کوچک گالفکس ریمفکسدالن در دریای شمال خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به استات اویل روز سه‌شنبه با اشاره به سرمایه‌گذاری ٤,٦ میلیارد کرونی (٦١٠ میلیون دلاری) برای توسعه میدان کوچک گاز و میعانات گازی گالفکس ریمفکسدالن در دریای شمال، اعلام کرد که با وجود کاهش قیمت‌های نفت، اجرای این پروژه را آغاز می‌بریم. این شرکت افزود که در نظر دارد این میدان را به میدان بزرگتر گالفکس متصل و پس از آغاز تولید در سه ماه نخست سال ٢٠١٧ میلادی، در مجموع حدود ٨٠ میلیون بشکه معادل نفت بازیافت کند.

استات اویل به دلیل افت قیمت‌های نفت و کاهش سودآوری ناشی از افزایش هزینه‌ها که سبب کاهش وجه نقد موجود در این شرکت شده، چند پروژه توسعه‌ای جدید را به تعویق انداخته است. قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه به حدود ٥٩ دلار در هر بشکه رسید که پایین‌ترین سطح از ماه مه سال ٢٠٠٩ تاکنون بوده است. پروژه گالفکس ریمفکسدالن با استفاده از زیرساخت‌های موجود و همچنین افزایش طول عمر سکوی گالفکس ای، هزینه‌ها را به نسبت کاهش می‌دهد. براساس برنامه توسعه ارائه شده استات اویل به دولت نروژ، انتظار می‌رود که فعالیت این میدان به مدت ١٥ سال ادامه یابد و در سال ٢٠١٩ میلادی حداکثر تولید روزانه آن به ٣١ هزار بشکه معادل نفت برسد. سهامداران این پروژه‌ها استات اویل با ٥١ درصد سهم، پتورو با ٣٠ درصد سهم و او ام وی اتریش با ١٩ درصد سهم هستند.


  کد خبر : 391
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :